آقای حجاریان خواهش میکنم تن به اعتراف اجباری دهید



به نقل از وبلاگ «دغدغه دارم،پس هستم»: سالگرد دوم خرداد همین سال بود که برای اولین بار دیدمتان.تن نحیف و صدای پر از بغض شما در همان لحظه اول من رو از خودم دور کرد.من نسل سومی که کمتر حضور مردی در دوران خودم رو درک کردم،مرد به معنای واقعی،کسیکه برای عقایدش و برای تئوری اش ترور می شود،تخریب می شود ولی بازهم از عقاید خود دست برنمی دارد،بلکه استوارتر هم می شود.مردی که برای نوشتن حتی چند خط باید تن نحیف خود را بارها و بارها جابجا کند،مردی که حتی نمی تواند عقایدش را به زبان خودش بیان کند،مردی که حضور تن نحیفش را اربابان قدرت نمی توانند تحمل کنن.

جناب حجاریان عزیز به شما التماس می کنم،تن به اعتراف های اجباری دهید،والله هیچ یک از ما باور نخواهیم کرد که اعترافات شما در شرایط مطلوب بیان شده،همه ی ما نسل سومی ها می دانیم که آقا سعیدی که امنیت این مملکت مدیون اوست،اهل ساخت و پاخت با بیگانگان نبوده و نخواهد بود؛آقای حجاریان وجود شما برای اصلاحات و نسل من نعمتی بس بزرگ است،شما را به خدا به اعتراف های همراه به زور شکنجه تن دهید و جسم نحیف خود را برای ما به ارمغان بیاورید؛باور کنید ما حالا حالاها به شما نیاز داریم.آقای حجاریان در این مدت نشد روزی رو شب کنم و تصویری از شکنجه ی شما در زندان در جلوی چشمانم نقش نبندد،چه از جان شما می خواهند؟مگر نه اینکه ادعای پیروی از مردی را دارند که حتی در عطوفت به قاتلش فرزندانش را سفارش فرمود؟اما نه،شما برای آنها از قاتل هم بدترید چرا که بر تئوری خفقان و تحجر تاخته اید،و اینان که تحجر را پرستش می کنند شما را قاتل تحجرگرایی و سلطه طلبی و در یک کلام خدایگان خود می دانند!

14 comments:

ناشناس گفت...

zendeh baad saeed hajarian

ناشناس گفت...

به امید پیروزیV آقای حجاریان متاسفم برای انسانهایی که قدرتشان را بزای شما به نمایش می گذارند.

ناشناس گفت...

ايستاده ام چو شمع مترسان زآتشم

ناشناس گفت...

ما خدا را داریم

ناشناس گفت...

حجاریان بزرگ مردی فراموش نشدنیست

ناشناس گفت...

I hope with help of god and try of people . Mr hajjarian and other prisners releazed from preson .................................................va norido an namonna alal ostazefo felarze khalifah va najalahomolvaresin

ناشناس گفت...

روزی نیست که به فکر ایشان نباشم واکنون معنی لعن های صدگانه زیارت عاشورا را درک می کنم وقتی که همه راههای اعتراض را ببندد و ظلم را به حد اکثر برسانندو ایمان دارم که ملک با کفر باقی می ماند ولی با ظلم هرگز برای آزادی و سلامتی همه آن بزرگواران دعا می کنم

ناشناس گفت...

يك حرف!
حتي فكر تو را برنميتابند

ناشناس گفت...

خداوند او را نجات دهند

ناشناس گفت...

حادثه ای درزمان حضرت محمد (ص)اتفاق افتاد
در یکی از سفرهای سپاه اسلام دو تن از یاران رسول خدا(ص) از سایرین عقب افتاده و به دست کفار قریش گرفتار شدند. کافرین از آنها خواستند از دین اسلام برگردند و حضرت محمد (ص) را انکار کنند تا آنها را آزاد نمایند. ولی آن دو نفر قبول نکردند و قریشی ها شروع به شکنجه آنها نمودند یکی زیر شکنجه شدید به شهادت رسید و دیگری تحمل نکرد و اقرا نمود که از دین اسلام برگشته و حضرت محمد (ص) را انکار نمود. کافران از برگشت آن صحابه به کفر خوشحال شده و او را آزاد نمودند.
او به پیش حضرت محمد (ص) برگشت و ماجرا را تعریف کرد
رسول خدا که از شهادت یکی از یارانش اندوهگین شده بود فرمودند:
(کاش او هم مرا انکار میکرد و کشته نمیشد)

مسلم از قشم

سیاوش گفت...

مرا گر خود نبود این بند، شاید بامدادی، همچو یادی دور و لغزان، می گذشتم از تراز خاک سرد پست...جرم اینست!
درود بر سعید حجاریان که به ما نسل سومی ها معنی ایستادگی رو فهموند!
آقا سعید اعتراف کن!

مهدی گفت...

او تاوان رشدآگاهی وشعور ملتی می باشد که میخواهد سرنوشت خودرا بسازد وحاکم برسرنوشت خود باشد . خودکامان ودوستداران عدم آگاهی وجهل مردم، اورا یکی ازپیشگامان نهضت آگاهی وروشنی میدانند. پس باید تاوان آگاهی داشتن رابدهی همجنانکه نویسندگان ودانشجویان در "قتلهای زنجیره ای و 18 تیر بارها وبارها تاوان آن راداده اند. عیج عقل سلیمی برای این اعترافات اعتباری قائل نمی باشد. درود برسعید حجاریان شهید زنده راه آزادی

ناشناس گفت...

سعيد حجاريان نمي‌تواند اعترافي بكند، جز اعتراف به بازگشت ناپذيري راه اعتراض، اصلاح، و دموكراسي. اعتراف سعيد حجاريان، جز اعتراف به حقانيت راه اصلاحات، و ادامه‌ي آن نيست. از اعتراف سعيد حجاريان هم مي‌ترسند، آنان كه او را در بند كرده‌اند

ناشناس گفت...

با اینکه با دربند بودن هرایرنی به جرم ابرازعقیده مخالفم و به اسطوره بودن جناب حجاریان اذعان دارم و امیدورام که همه زندانیان سیاسی آزاد بشن فقط یک سئوال دارم آیا این روزها حس نمیکنید که صیاد به دامی که خود پهن کرده گرفتار شده

ارسال یک نظر